Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A campaña Recicla o Nadal continúa presentando actividades. No día de hoxe, a Concellería de Medio Ambiente, en colaboración co Centro Comercial Aberto Ourense Centro, lanza un innovador modelo de xestión de residuos no período do Nadal, onde comprar pode saír gratis reciclando. O tenente de alcalde e concelleiro de Medio Ambiente Jorge Pumar afirma que o modelo deseñado conxuntamente ten un fin: “incentivar a reciclaxe e apostar polas vendas no comercio local, con especial atención aos máis novos xa que, con este tipo de iniciativas, pretendemos achegalos ao comercio de proximidade”.

A actividade está baseada nos modelos de xestión de residuos de países como Alemaña, Dinamarca ou Suecia, e consiste nunha compensación a cambio da reciclaxe directa, valorando o esforzo do cidadán responsable.

A iniciativa consiste na instalación dun equipo de “reverse vending”, nas Galerías Xesta da rúa Santo Domingo, que permite trocar botellas de plástico por participacións para un sorteo que se celebrará o 7 de xaneiro. Sortearanse 45 vales de 30 euros para trocar por produtos dos establecementos adheridos ao Centro Comercial Aberto Ourense Centro. Tras a lectura correcta do código de barras identificativo de cada botella, o equipo procederá a emitir a participación.

Ademais, como acción solidaria da campaña, os participantes poderán depositar tapóns nos contedores habilitados para a ocasión. Esta recollida de tapóns será cun fin solidario: axudar nas campañas da ONG Fundación Amigos de Galicia, que neste caso corresponde á campaña de recollida para beneficiar a Alexia, un bebé de 25 meses con parálise cerebral e que necesita equitación terapéutica para mellorar a súa psicomotricidade.

Esta iniciativa permitirá axuntar dous elementos de interese sustentable: a reciclaxe de plástico, un produto con forte impacto ambiental en caso de abandono en montes, ríos ou mares; e el consumo de produto local, un produto cercano e de gran calidade que xenera menor impacto de pegada de carbono no seu transporte.

Para Jorge Pumar, tenente de alcalde e concelleiro de Medio Ambiente do Concello de Ourense, este tipo de actividades son fundamentais para transformar a cidade nun exemplo de sustentabilidade. E aproveita para facerlle un chamamento a toda a cidadanía a coñecer este medio de xestión e a comprar no comercio local.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.