Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense, a través da Concellería de Sanidade, leva a cabo o programa Escolle, unha actividade preventiva e de formación dirixido aos mozos e mozas menores de idade con denuncias por consumo de alcol en lugares públicos. “Trátase dunha alternativa á sanción económica, pero tamén de inculcarlles valores positivos e aumentar a percepción de risco asociado ao consumo de alcol”, en palabras da concelleira Sofía Godoy.

Este programa realízase ao abeiro dunha lei autonómica que recolle a prohibición expresa do consumo de bebidas alcohólicas e as infraccións pertinentes, de 300 euros, das que se ocupa a Policía Autonómica. Con todo, o programa Escolle posibilita a substitución das sancións económicas: “O infractor pode participar nun programa preventivo, que consiste na realización de servizos de interese comunitario e cursos de concienciación sobre o consumo de alcol”, di a titular de Sanidade de Ourense.

As actividades realízanse dentro dun contexto positivo e seguindo modelos de habilidades para a vida dun adolescente. As sesións preséntanse cunha estrutura flexible e aberta, e é compatible con actividades escolares. O seus obxectivos: “Mellorar a información e coñecementos dos mozos beneficiarios do programa sobre o alcol, os seus efectos, mitos e crenzas erróneas”, en palabras de Sofía Godoy. O programa Escolle tamén ofrece asesoramento especializado para as familias.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.