Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense e a Asociación de Persoas Xordas de Ourense (APSOU) veñen de asinar un acordo marco para a formación específica ante situacións de emerxencia a través do Servizo municipal de Extinción de Incendios e de Salvamento ou calquera outra situación na que se faga precisa a intervención dos Bombeiros. O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, salientou que o acordo ten “o espírito de facer unha sociedade máis segura e sen barreiras”, pero tamén agradeceu a iniciativa do propio corpo de Bombeiros, xa que partiu deles a idea de levar a cabo este programa formativo.

O acto contou tamén coa presenza dos concelleiros de Seguridade, Carlos Campos, e de Sanidade, Sofía Godoy, así como da presidenta da APSOU, María Isabel Fernández Álvarez.

O Concello de Ourense facilitaralles a formación específica, a través do Servizo de Extinción de Incendios e Salvamento, sobre a prevención de incendios así como sobre a forma de actuar en caso de emerxencia. Será artellando conferencias, cursos de formación e coloquios. Pero tamén a través de programas específicos para as persoas con discapacidade auditiva coma o acceso ao teléfono de emerxencias 112, dispoñible para persoas con discapacidade auditiva que elaborou a Axencia Galega de Emerxencias, polo que se pode comunicar en tempo e lugar unha emerxencia a través dun SMS.

O acordo terá vixencia durante un ano e as dúas entidades colaborarán durante este tempo, de xeito voluntario, en calquera outra actuación que poidan considerar de interese mutuo, segundo se recolle no texto do convenio.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.