Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense e Ecovidrio, a entidade sen ánimo de lucro encargada da xestión da reciclaxe dos residuos de envases de vidro en España, poñen en marcha a campaña "Recicla vidro por elas". Unha iniciativa que ten como obxectivo mobilizar aos cidadáns a reciclar vidro e contribuír así cunha causa solidaria e loitar contra o cancro de mama, cuxo día se celebra o 19 de Outubro.

Durante as vindeiras semanas, 2 iglúes rosas estarán situados en puntos emblemáticos de Ourense. Por cada quilo de envases de vidro que os cidadáns depositen nos colectores, Ecovidrio doará un euro á Fundación Sandra Ibarra de Solidariedade Fronte ao Cancro.

Un total de cinco localidades galegas sumáronse á iniciativa. Ademáis de Ourense, A Coruña, Santiago, Lugo e Vigo tamén quixeron sensibilizar aos seus cidadáns na loita contra o cancro de mama.

A campaña estendeuse por 21 cidades de todo o territorio nacional como Sevilla, Madrid, ou Valladolid. Así pois, o número total de colectores instalados será de 146. Por segundo ano consecutivo a entidade contou con Sandra Ibarra, directora da fundación Sandra Ibarra de Solidariedade Fronte ao Cancro como embaixadora do proxecto.

Como símbolo da concienciación e solidariedade contra o cancro de mama, Ecovidrio creou un colector doméstico cun deseño especial. O miniglú poderase adquirir a través da web Miniglú.es e os beneficios destinaranse a Fundación Sandra Ibarra de Solidariedade Fronte ao Cancro para contribuír á prevención, información e sensibilización desta enfermidade.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.