Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Gastro-Bar Sanmiguel é galardoado co primeiro premio do Concurso de pinchos de primavera Sabores de Ourense. O luns 15 de maio procederas e entrega de premios no Salón de Plenos do Concello, onde se darán a coñecer a maiores os gañadores dos 3 premios do público, o premio da aplicación “Sabores de Ourense” e máis o premio especial celíacos.

O luns 8 de maio ás 17:00 reuniuse no restaurante A Taberna o Xurado Profesional da 6ª edición do Concurso Sabores de Ourense – Pinchos de Primavera 2017 para a concesión dos seus premios.

O xurado:

  • Rosa Celi Mouteira, profesora do IES Vilamarin
  • Jesus Lastra, cociñeiro, formador e asesor de hostelería (http://mrchefonline.es/)
  • Silvia Pardo, responsable de comunicación do Salón Internacional de Turismo Gastronómico XANTAR
  • Sonia Albor, en representación do Concello de Ourense
  • Jose Manuel García, xornalista e presentado do programa “Come ou Fala” da Radio Galega

Os galardoados:

  • 1º Premio Xurado:
    • “O Atún e a Primavera”, do Gastrobar San Miguel: Atún vermello en remolacha e mariñado en salsa Yoki, xema encurtida e afumada, salteado de trigueros, allo porro e amorodos, aire de Abril e folla de ostra
  • 2º premio Xurado:
    • “Choco Donut”, do Bacelo: Trompe-l'oeil de donut de chocolate, enchido de chocos na súa tinta, con algas e herbas de litoral
  • 3º Premio Xurado:
    • “Tesouro Mariño”, do Tapa Negra: Profiterol enchido de tartar de sardiña afumada, salpicón de boi, mazá “cuí”, aceite de chile doce e crema de ovo fritido con puntilla

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.