Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O salón de plenos do Concello de Ourense foi escenario da entrega de premios aos gañadores do sexto concurso Sabores de Ourense – Primavera (do 27 abril ao 7 de maio). Ao acto asistiron o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, o concelleiro de Turismo e Termalismo, Jorge Pumar, o secretario da Unión de Hostaleiros de Ourense, Javier Outomuro e representantes das firmas patrocinadoras. A estimación dos votos do público dá como resultado máis de 3.500 pinchos servidos durante o concurso.

A comisión avaliadora, formada por Rubén Amorín (blog Ni mata ni engorda), Iñigo Atapuerca (Caldaria) e José Luis Rivera (Concello de Ourense) elixiu, de entre os 41 pinchos participantes, os seguintes finalistas: A Casita do Pulpo, Atarazana, Bacelo, Garden Porta Da Pía, Sanmiguel, Tamarindo, Tapa Negra, A Cuqueira de Lourdes, Portovello, A Feira. O xurado prefesional reuniuse o pasado luns 8 de maio, na Taberna, para degustar os pinchos dos finalistas e elixir, de entre eles, os seguintes gañadores.

Premio do Xurado Profesional

Composto por Sonia Albor (Concello de Ourense), José Manuel García (programa de radio Come e Fala), Jesús Lastra (Mr. Chef Online), Rosa Celi Mouteira (Escola de Hostelería de Vilamarín) e Silvia Pardo (Xantar).

  • 1º premio: GastroBar Sanmiguel, por O atún e a primavera
  • 2º Premio: Bacelo, por Choco donut
  • 3º Premio: Tapa Negra, por Tesouro mariño

Premio do Público

  • 1º Premio: Fuentefría, por Mar vivo
  • 2º Premio: A Casa do Pulpo, por Polbiño de rocha brasado
  • 3º Premio: Atarazana, por Arroz de carabineiros

Contabilizáronse 1.164 papeletas válidas e 64 nulas, o que dá lugar a un mínimo de 3.500 pinchos contabilizados, sen contar os que non se votaron.

Premio Pincho Celíaco

Outorgado pola delegación ourensá da Asociación de Celíacos de Galicia.

Atarazana, por Arroz de carabineiros

Premios da app #SaboresdeOurense

  • 1º Premio: Fuentefría, por Mar vivo
  • 2º Premio: Bar Ideas, por Salpicón de pescada e gambas
  • 3º Premio: Atarazana, por Arroz de carabineiros

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.