Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O luns 23 de outubro comezan as obras de reparación no muro perimetral das Termas do Muíño da Veiga. As actuacións consistirán na restauración do muro perimetral naquelas zonas nas que se atopa danado por mor das avenidas do río Miño. Para elo, reporanse ditas zonas mediante aporte de pedra igual, rexuntadas con morteiro de alta adherencia. O custe dos traballos será de 23.215 euros.

Estas obras son froito da colaboración entre o Concello de Ourense e a Confederación Hidrográfica do Miño-Sil, tal e como se puxo de manifesto o pasado 26 de setembro, nunha reunión na que participaron o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, e o concelleiro de Medio Ambiente, José Araújo, así como o presidente da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil (CHMS), organismo autónomo dependente do Ministerio de Agricultura e Pesca, Alimentación e Medio Ambiente, Francisco Marín. O obxectivo daquela reunión era para avanzar en varios asuntos comúns entre ambas as Administracións, entre os que se atopaba esta actuación.

Por mor dos traballos, as Termas do Muíño da Veiga permanecerán pechadas desde o luns e durante un mes, prazo estimado de execución da obra.

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, salienta que “grazas á cooperación institucional seguimos aunando sinerxias e recursos das administracións para acometer obras que redunden en melloras para espazos clave da nosa cidade, como é o caso das Termas do Muíño”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.