Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A Rede de Cidades AVE celebrou no Concello de Sevilla, cidade que ostenta a súa Presidencia, unha reunión técnica e a súa Asemblea Xeral (martes 14 e mércores 15 de novembro, respectivamente), nas que os membros dos diferentes destinos da Rede fixeron balance das accións despregadas durante 2017, analizaron o estado das contas e de comercialización dos seus produtos, Avexperience e Renfe Spain Pass, e avanzaron na estratexia para o ano 2018, cando se presentará o novo Plan Estratéxico 2018-2021. A estes encontros acudiron representantes dos destinos e comunidades autónomas que forman a Rede, como os consistorios de Sevilla, Valencia, Málaga, Tarragona,Cidade Real, Ourense, Cuenca, León, Villanueva de Córdoba, Toledo, Zaragoza, Lleida, Villena e Segovia.

 

De cara a 2018, a Rede de Cidades AVE presentará e comezará a implementación da nova estratexia que marcará os seus novos obxectivos para os próximos anos. No marco da reunión técnica do día 14, presentouse, debateuse e validáronse aspectos tan relevantes como a nova estratexia de mercados e o portfolio de produtos actuais e futuros, así como o Plan de Acción do 2018, que incluirá xa aspectos contemplados no novo Plan Estratéxico.

"Este novo Plan Estratéxico haberá de adaptar a Rede á nova contorna sempre cambiante do mercado turístico, aos seus retos e, sobre todo, ás necesidades dos propios destinos. E para ese novo enfoque nun país, España, que segue crecendo turísticamente, partimos dun proxecto, a Rede de Cidades AVE, cada vez máis consolidado, e que consideramos que contribúe ao crecemento do turismo, á creación de riqueza e á xeración de emprego", trasladou á Asemblea Xeral o seu presidente e alcalde de Sevilla, Juan Espadas.

"Sevilla acolleu este ano a celebración do XXV Aniversario da Exposición Universal de 1992 e da chegada do primeiro AVE Madrid-Sevilla. Lonxe de expor un aniversario desde a nostalxia, o noso obxectivo foi mirar ambos os eventos cunha proxección de fututo, sempre para crecer e mellorar. Ese ha de ser o punto de partida para traballar no novo Plan Estratéxico?, abundou Espadas, quen resaltou a ?innegable contribución? da Rede de Cidades AVE ao crecemento turístico ?de todos e cada un dos destinos que a conforman".

Rede de Cidades AVE

A Rede de Cidades AVE é a asociación de destinos turísticos de España conectados pola Alta Velocidade que nace co obxectivo de promocionar as cidades que a integran baixo unha estratexia común, así como os seus produtos Renfe Spain Pass e Avexperience. Na actualidade, a Rede de Cidades AVE está presidida por Sevilla e constituída polas cidades de Albacete, Alacante, Antequera, Barcelona, Calatayud, Cidade Real, Córdoba, Conca, León, Lleida, Madrid, Málaga, Ourense, Palencia, Puertollano, Segovia, Sevilla, Tarragona, Toledo, Valencia, Valladolid, Villanueva de Córdoba, Villena, Zamora e Zaragoza, que son membros de pleno dereito, así como Elxe, Granada, Murcia e Talavera de la Reina como cidades adheridas.

Para facilitar a viaxe aos turistas que visitan España e que proceden doutros países, Renfe articula o servizo Renfe Spain Pass, vinculado de maneira especial á Rede. Unha nova forma de viaxar que facilita os desprazamentos, con flexibilidade, podendo coñecer varios destinos da Rede de Cidades Ave nunha mesma escapada. Pódense elixir tantas viaxes como se desexen (4, 6, 8 ou 10) e compralos ata con 6 meses de antelación. Renfe Spain Pass está dispoñible en dúas categorías (Turista e Business) e para dous tramos de idade (nenos e adultos). Inclúe todos os trens AVE así como nos de longa e media distancia. As prazas resérvanse a través de Internet, axencias de viaxe ou estacións

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.