Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Na sede da Concellería de Urbanismo, foi constituída esta mañá á comisión creada pola concelleira de Urbanismo, Sonia Ogando, para buscar unha solución transversal ao problema dos ruidos no Centro Histórico. Tal e como se comprometera a concelleira de Urbanismo no pleno do pasado 4 de novembro, esta mañá foi constituído este equipo de traballo, formado por representantes de todos os grupos políticos, de asociación veciñais e de hostaleiros. A vindeira sesión de traballo será o 15 de xaneiro e, dada a importancia do asunto a tratar, estableceuse unha periodicidade quincenal para todas as reunións e poder avanzar con maior dilixencia neste traballo.

“Partimos do diálogo e da absoluta certeza de que estamos ante un problema que debe ser abordado de xeito transversal para acadar entre todos unha solución global, na que a convivencia harmónica entre o descanso e o ocio nocturno ten que ser un obxectivo irrenunciable”, sinala a concelleira Sonia Ogando, quen agradece a vontade de todos os integrantes da comisión en colaborar para consensuar unha solución axeitada para este problema.

Na reunión de hoxe quedou estipulado que se lles entregará a todos os membros un borrador de ordenanza sobre o que poder traballar, coa fin de poner en común as aportacións de todos os integrantes da comisión e incorporalas ao texto nos primeiros días de xaneiro

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.