Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O goberno municipal asume o compromiso cos veciños de Seixalbo de axilizar o trámite final para proceder á colocación de fibra óptica nese núcleo etnográfico do municipio, pero deixando claro a concelleira de Urbanismo, Sonia Ogando, que a demora en todo o proceso “non é responsabilidade do goberno municipal, senón da empresa que debería levar a cabo os traballos correspondentes, contando para iso coas necesarias licenzas”.

Esta mañá tivo lugar no salón de plenos a xuntanza solicitada pola Asociación de Veciños de Seixalbo, na que o seu presidente, Xosé Carballido, trasladou a inquedanza pola situación. O alcalde, Gonzalo Pérez Jácome, amosou a súa receptividade para resolver o problema canto antes e, como explicou a concelleira de Urbanismo, puxo de manifesto a vontade dende o primeiro momento do goberno municipal, de que se puidese contar con este servizo.

Neste senso, Sonia Ogando trasladoulle ao presidente da asociación de veciños que a importante demora non é imputable ao Concello senón á empresa que debería proceder á instalación, neste caso Telefónica. Para indicar que está pendente dun informe xurídico, e logo tomar a decisión correspondente na Xunta de Goberno Local.
Dito o cal, e despois de que Xosé Carballido recoñecese que a actuación da Concellería de Urbanismo “foi impecable con nós”, Sonia Ogando lamentaba que por parte da empresa encargada da colocación da fibra óptica “se puxesen trabas, ata o punto de que fose un técnico municipal o que rematase o proxecto que se requirira”, para dese xeito poder contar coas necesarias licenzas e actuar nese núcleo etnográfico.

Para a concelleira de Urbanismo, “non se ten dúbida de que se trata de que é un servizo importante, sobre todo nestes momentos debido á situación de alarma” para poder desenvolver actividades de teletraballo, asi coma o relativo aos colexios e a educación en liña dos escolares, mais deixa claro que “non é xusto botarlle a culpa ao Concello cando non a ten, e iso débeno saber os veciños”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.