Praza Maior 1 988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome, convocou os grupos políticos con representación no Concello a unha xuntanza para avanzar na aprobación do novo Plan de Urbanismo. A xuntanza celebrarase o vindeiro luns 5 de outubro ás 12:00 horas no salón de plenos, e contará coa participación dun representante de cada grupo municipal (PsdeG-PSOE, PP, C´s e BNG, e Miguel Caride), aos que o alcalde lles remitiu resta mañá a convocatoria para asistir á xuntanza, que contará tamén coa presenza de técnicos da Concellería de Urbanismo.

O alcalde quere “retomar o diálogo” e avanzar nos trámites e “acelerar os tempos” para a aprobación do novo planeamento urbanístico da cidade. “Temos que tentar sacar esta cidade adiante e ímolo conseguir porque é un tema vital”, asegura o rexedor, quen pretende buscar un “consenso·que permita o novo documento sexa aprobado polo Pleno do Concello.


A este respecto, lembra que “no seu día denunciamos que non se podía dar a aprobación provisional en xunta de goberno local. Se ben é certo que nós agora temos o control da xunta de goberno, non iremos contra as nosas palabras. Queremos que o plan se aprobe en pleno e polo tanto é necesario chegar a un consenso. Por iso, para retomalo e definir a folla de ruta cara unha aprobación futura e acelerar os tempos ao máximo convocamos os grupos municipais para reunirnos cos técnicos municipais e traballar no PXOM”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.